joi, 19 martie 2015

Babyzilla sau Strania istorie a irosirii timpului si a copilului care il cauta sa i-l aduca inapoi mamei sale

Lui Babyzilla i-a cam trecut varicela. Si a fost foarte, foarte, foarte cuminte, nu s-a scarpinat deloc!
Astazi de dimineata ma scarpinam inconstient pe mina (gindind-ma cum a facut Patru febra azinoapte...., dar asta este alta poveste...)

-Nu te mai scarpina! Ai spus ca nu ne scarpinam! imi atrage atentia vigilent si foarte serios.

Imi amintesc ca astea au fost discutiile noastre la inceputul eruptiei, atunci cand i-am aratat poze cu cicatrice de varsat, iar el cu capsorul lui de 4 ani a inteles perfect consecinta scarpinatului.

Ma gandesc ca ar fi bine sa-i ofer o recompensa pentru rasplatirea auto-controlului. 
-Ce ai vrea sa iti cumpar?
-Ceva din Star Wars. Sunt doi cu antenuta, unul rosu si unul albastru...
(....o...k... voi dibui pana la urma ca nu cred ca este vorba despre R2D2 si C3PO)
-Dar tie ce vrei sa iti cumpar? ma intreaba el
-De ce? ma mir eu
-Pentru ca nici tu nu te-ai scarpinat!
-A! Niste timp...
Ma ia de mana si imi spune:
-Hai sa ma conduci acolo unde gasesc timp. 

PS: 
Din timp in timp, lucrurile capata sens; asta pentru ca mi s-a reamintit de Momo zilele trecute.
Asa ca sugerez lectura suplimentara pentru cititorii blogului care nu au avut timp sa citeasca pana acum "Momo sau strania poveste a hotului de timp si a copilului care a adus inapoi oamenilor timpul furat" de Michael Ende.  Titlul simplu este "Momo".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu