duminică, 16 decembrie 2012

Balada Mosului fals (pe melodia lui "Mos Craciun cu plete dalbe")

Mos Craciun...sa-mi spui tu mie,
De ce oare te-ai vopsit?
Ai crezut ca nu se vede?!
Dar eu stiu ca m-ai mintit.

Mos Craciun? Mos Craciun?

Mos Craciune, Mos Craciune
Ia sa-mi spui tu mie drept
(Chiar de mi-ai adus cadouri)
Ca esti tinar, nu-i corect!

Mos Craciun, Mos Craciun!

-Petru, draga, vad, de tine
Nu e chip sa ma ascund!
Eu sint tinarul sau frate,
Poti sa stii ca sint mai scund!

Mos Craciun, Mos Craciun!

-Mos Craciun mai are treaba,
Pe la cei copii sarmani,
Ce n-au mama, nu au tata
Sau de hrana nu au bani.

Mos Craciun, Mos Craciun!

-Bine, fratele cel tinar,
O avea el un motiv.
Dar sa stii si tu si Mosul,
Ca-s un mare detectiv!

Petrul nostru, detectiv!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu