sâmbătă, 8 septembrie 2012

Ilincisme sâcâitoare

Ilinca (hiper-entuziastă):  Când mergem să cumpărăm păpușa? Azi? Azi mergem să cumpărăm păpușa? Când? Dimineațâ?  Când dimineațâ?
Mami (surdă deja de zgomot):  Ooo! Să-l intrebăam și pe tati!
Ilinca (deosebit de draguță, dar fermă): Tatiii! Azi mergem să cumpăram ghiozdan și păpușa!
Tati (calm): Nu, mergem azi, mergem măine.
Ilinca (dezamagită): Bine si măine! Dar cănd? Dimineață? La ce oră?
Tati (calm, încă): După ce ne trezim?
Ilinca: La ce ora?
Tati: (ușor exasperat): La 6 dimineața!
Mami (ingrijorată că s-ar putea întâmpla chiar așa): Măi, dacă măine se trezeste cineva la 6 o să ma supăr pe amăndoi, tati și Ilinca!
Petru: Eu o să mă trezesc la 8.
Mami Eu aș vrea la 10!
Tati: Eu o să mă trezesc la 7.
Ilinca (victorioasă): Eu o să vă trezesc pe toti!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu