miercuri, 1 februarie 2012

Pietricica cu bagare de seama

Azi dimineata, pregateam ceva in bucatarie si prinsa cu toate urechile in motorase si robotei, nu mi-am dat seama ca Petru se asezase deja de un timp la masa, pe tacute, pe jumatate adormit. Ilinca si Mihnea inca nu se trezisera.
Cind mi-am dat seama ca era la masa, m-am uitat cu coada ochiului sa vad ce face de era asa de tacut. Examina pe indelete fiecare detaliu al unei mingi cu Spider Man (trebuie sa va spun ca noi, parintii, am hotarit ca nu este un film potrivit pentru virsta lui, dar el este fermecat de personaj...o sa vedem cum o scoatem la capat...).
L-am lasat in treaba lui si eu m-am intors la ale mele. Dupa vre-o citeva minute ma intorc spre el - tot contemplativ.
-Petru, ce faci acolo? il intreb cu usoara teama sa nu-l trezesc din visare.
-Ce sa fac? Astept sa ma bagi in seama si sa-mi dai odata micul dejun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu