vineri, 23 septembrie 2011

Ilincisme si pietricele din sistemul nostru solar

Ei, da! Cind toata lumea incepe gradinita, noi mergem in vacanta!

Daca va intrebati unde, va spunem ca in propriul nostru sistem solar, navigind de la o planeta la alta in cautare de civilizatii extratereste. Sistemul nostru solar ne-a oferit mare si plaja numai pentru noi.Am locuit in castele de nisip si am incalecat pe valuri naravase!  Ne-am luptat cu meduze uriase si le-am invins!
Ne-au mingiiat ultimele raze de soare de vara. Marea ne-a primit cu raceala la inceput, apoi s-a incalzit cind ne-am jucat impreuna. Probabil ca s-a amuzat si ea de ilincismele si de pietricele nostre (ce-i drept, n-am prea aruncat cu ele, am fost prea ocupati sa exploram).

Si acum, sa va aratam cum am orbitat:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu