luni, 16 mai 2011

Ilincisme poezii-vestitoare

-Am o veste foarte proasta pentru voi: data viitoare cind trebuie sa merg la gradinita n-o sa mai merg la gradinita.
-De ce?
-Pentru ca nu pot sa ma concentrez sa invat poezia.

Daca vreti postez poezia sa incercati si voi!

Martisorul

M-ati recunoscut desigur:
Sint vestitul Martisor
Ce aduc cu veselie
O podoaba tuturor.

In luna martie sosesc
Si-aduc cu multa, multa veselie
In piepturile tuturor
Cite o bijuterie.

Am adus azi pentru voi
Fluturasi cu haine moi,
ghiocei si viorele,
ciripit de pasarele,
soarele si bucuria,
cintecul si veselia.

Macul

Eu nu sint o floare rara
Umplu cimpul cit e vara
am petale rosu-aprins,
desprinse parca din vis.
Parca simt ca-o sa iau foc.
Printre grine nu pot oare
Sa m-ascund? S-o iau din loc?
Ma topesc de zapuseala.
Fata mi s-a imbujorat
Simt asa ca o sfriseala
In trupsoru-mi subtiat.

4 comentarii:

  1. un like si pentru mami ca a invatat poeziile :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai incerc o data sa comentez. Cu prima poezie nu sunt de acord. Pentru ca martie a trecut. Deci nu mai e valabila.
    Si a doua e greu de invatat pentru ca are finalul trist.
    Parerea mea! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. eu cred ca vom vedea "anotimpurile", asa ca se pune

    RăspundețiȘtergere